Подія

Найпомітніші соціальні мережі в світі

Written By: admin - Гру• 17•10

У світі налічується велика кількість соціальних мереж. І лише одиниці є дійсно популярними та відомими на весь світ. Ось про ці одиницях ми і поговоримо сьогодні. Я склав невеликий огляд, метою якого було коротко представити найпопулярніші соціальні мережі в світі (у довільному порядку). У цьому огляді представлені майже всі великі проекти.

LinkedIn – кращий засіб для професійних знайомств

LinkedIn (самим найближчим російським аналогом є проект «Мій Круг») являє собою місце, де можна легко налагодити зв’язок зі своїми колишніми і поточними товаришами по службі, знайти потенційних ділових партнерів, здійснити пошук співробітника на будь-яку вакансію у вашій компанії або просто знайти нову роботу для себе. У цілому, LinkedIn представляє собою величезну профільну соціальну мережу, присвячену роботі. Анкета кожного користувача найбільше схожа на повноцінне резюме (хоча б коротке). Все це сприяє тому, що даний сервіс можна використовувати з максимальною користю. Одним з учасників цієї мережі є засновник компанії Microsoft Білл Гейтс (втім, багато великих підприємці сьогодні освоюють мережу, і деякі з них мають рахунок у LinkedIn. Так, відомо, що Майкл Делл налагоджує відносини з партнерами через цей сервіс).

Facebook – найбільша соціальна мережа в світі

Facebook знайомий більшості користувачів, хоча б з тієї причини, що популярна мережа «В Контакте» є його повною копією. Проект був створений геніальним (не побоюся цього слова) програмістом Марком Цукербергом. Зараз Facebook охоплює майже всі країни, володіючи аудиторією, що перевищує 200 мільйонів користувачів. А починалося все з невеликого сайту для студентів Гарварду, трохи пізніше проект переріс у студентський ресурс для всієї Америки, а потім почав завойовувати світ і залучати різну аудиторію. Що, не заважає ресурсу бути молодіжним. 1,6 відсотками акцій Facebook володіє компанія Microsoft, що купила їх за 240 мільйонів доларів. Сьогодні весь проект оцінюють в 3-5 мільярдів, а Facebook активно займається пошуком інвестора.

Ning – мережа соціальних мереж

Ning в перекладі з китайської означає «світ». Це проект, який очолює сам Марк Андріссен. Нагадаю, що Андріссен свого часу був головним розробником браузера Netscape Navigator. Так що дивуватися інноваційності Ning не доводиться. Проект, по суті, являє собою конструктор соціальних мереж, в якому будь-який охочий може створити свою тематичну мережу з унікальним дизайном без знання основ програмування.

Кожна мережа схожа на співтовариство, в якому доступна стрічка новин, статті, обговорення, фотоальбом, анонси заходів та групи для дискусій. Крім того, засновник соціальної мережі може розмістити її на окремому домені. А при бажанні навіть почати заробляти з неї, позбувшись від реклами. Для цього потрібно перейти на абонентське обслуговування, сплачуючи невелику суму щомісяця. Погодьтеся, що бізнес-модель Ning цікава. Або мережа заробляє на рекламі, або отримує прямі платежі від користувача, надаючи йому свободу.

Plaxo – онлайнова адресна книга

Сервіс Plaxo – це насправді і не соціальна мережа, але він допомагає організувати роботу з вашими контактами на вищому рівні. Все досить просто. Ви можете синхронізувати з сервісом свої контакти з Microsoft Outlook, Mozilla, Mac (при наявності плагінів) і деяких інших програм. Після чого можна сміливо синхронізувати їх з іншими вашими комп’ютерами (або кишеньковими пристроями). В якості додаткових можливостей сервісу варто відзначити можливість синхронізувати календар з аналогами від Outlook, Gmail і Yahoo. У нас даний проект майже невідомий, що не заважає йому користуватися величезною популярністю на території США.

Bebo – всім блогерам присвячується

Bebo – це дуже популярний зарубіжний сервіс, що являє собою не просто блог-платформу, а потужний медіамайданчик з досить широкими можливостями. На цьому сайті користувачі можуть ділитися музикою, відео, книгами та численними іншими матеріалами. При цьому Bebo дозволяє їм спілкуватися за допомогою сервісів, що в якійсь мірі нагадують Skype. У нас даний проект практично невідомий.

Classmates – однокласники для англомовних користувачів

З назви може здатися, що Classmates є аналогом російського проекту «Однокласники». У якійсь мірі так воно і є, але не зовсім. Все-таки, це дуже різні сервіси, які не можна ставити в один ряд. Хоча при цьому вони і мають однакову спрямованість – дозволяють колишнім однокласникам знайти один одного. На Classmates сьогодні присутні два типи акаунтів: безкоштовний і платний. Відмінність полягає в тому, що за допомогою платного аккаунта користувачі можуть відправляти один одному прямі повідомлення.

Friendster – найпопулярніша мережу в Азії

Friendster являє собою досить цікаву мережу з широким набором можливостей. Основна її спрямованість – пошук нових друзів і старих знайомих, благо шукати можна людей за інтересами, школі, роботі та іншим параметрам. Приємна особливість Friendster в тому, що сервіс дозволяє працювати з ним за допомогою мобільного телефону. Особливу популярність проект набув в Азії.

Flickr – головний фотосервіс у світі

На сьогоднішній день Flickr є найпопулярнішим фотосервісом у світі. Мільйони людей зберігають на Flickr свої фотографії, позначають їх тегами, створюють альбоми, додають в групи для обговорення. Очевидно, що Flickr став настільки популярним завдяки своїм соціальним функціям. Це не просто сховище для фотографій, як Picasa від Google. Це повноцінна соціальна мережа, де ви можете дізнатися думки людей з усього світу про ваши фотографії. Заробляє Flickr (яким сьогодні володіє компанія Yahoo!) на рекламі та продажу платних аккаунтів. Рік платного аккаунта коштує 25 доларів. Такі акаунти знімають обмеження на кількість альбомів у одного користувача, кількість фотографій, які можна завантажити за місяць і багато іншого.

Digg – для ваших улюблених історій

Digg – це сервіс соціальних новин. Найпопулярніший у світі. Суть його роботи досить проста: користувач додає на сайт посилання на якусь новину, після чого інші учасники голосують за неї. Чим більше голосів буде віддано за новину, тим вище вона підніметься в списку останніх новин. Тобто завдяки Digg можна читати новини, відфільтровані людьми. Новини про події, які є найбільш цікавими з точки зору більшості.

Twitter – мікроблоггінг в маси

Про Twitter останнім часом пишуть все частіше і частіше. Даний проект являє собою мікроблогінговий сервіс, користувачі якого можуть залишати повідомлення не більші ніж 140 символів. Несподівано для багатьох проект став популярним і сьогодні налічує мільйони прихильників по всьому світу. Twitter користуються прості люди, зірки шоу-бізнесу, спортсмени, підприємці, перші люди держави. Свої акаунти мають багато великих компаній, серед яких Dell, Cisco, Whole Foods, Disney та багато інших. Мабуть, Twitter став відкриттям минулого року і найбільш гучним проектом за цей час.

За матеріалами www.inc.com

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Залишити відповідь