Подія

Як вибрати велосипед

Written By: admin - Кві• 14•10

Як вибрати велосипед? Це питання задають собі всі люди, які вперше прийшли в веломагазин. Так, в дитинстві, у багатьох був велосипед Салют і Турист, але те, що представлено в веломагазинах зараз, відрізняється досить сильно, як по ідеології, так і за ціною. Отже.

Велосипеди в першу чергу розрізняються за призначенням, стилю їзди і власникові. Тобто ви повинні визначитися, де і як ви будете кататися – в якому стилі, і кому саме потрібен велосипед. За власником велосипеди очевидно поділяються на чоловічі, жіночі, і дитячі. Варто зауважити, що будь-яка жінка, яка не віддає перевагу спідницям, може спокійно їздити і на чоловічому велосипеді.

За типом використання велосипеди діляться на Міські, Туристичні, Шосейні, Гірські, Гірські-екстремальні та трюкові.

За призначенням велосипеди розрізняються на:
Велосипеди для новачків, велосипеди для любителів, велосипеди для спортсменів і екстремалів.


Велосипеди для новачків.

Більшість людей приходить у магазин із запитом “Нуу … мені це … кататися …”. В основному, 90% людей і беруть велосипеди з такою метою, тому коло вибору для них звужується до трьох категорій – недорогі туристичні, гірські і міські велосипеди.

Самий недорогий і поширений клас це “недорогі гірські”. Це велосипеди з колесами 26 дюймів – недорогою алюмінієвою рамою, недорогою підвіскою і недорогою амортизуючою вилкою спереду. Ззаду амортизатора немає. Це найпоширеніший на сьогоднішній день тип велосипеда – катаючись з друзями у вас не буде проблем з замінююччми запчастинами або прохідністю за маршрутом з групою. Незважаючи на назву “гірські” – ключове слово тут “недорогі”. З гір на них можна поїхати тільки в нескладний кримський або карпатський похід. “По науковому” ці велосипеди належать до стилю катання Cross Country (кросськантрі) і кататися на них краще в лісі або в парку. У даному випадку “недорогі” означає 250-350 доларів. Від покупки більш дешевих “гірських велосипедів” ми вас застерігаємо – їх якість може бути просто небезпечним для здоров’я. Найбільш цікавим представником в цьому класі служать велосипеди Schwinn FRONTIER, Mongoose ROCKADILE AL 26 або, якщо фінанси дозволяють, можна купити Schwinn MESA, або навіть Scott Aspect 60. Останні два вже вибиваються з класу “недорогі”, але це вже велосипеди “на все життя” і на них будь-які велопоходи і катання будуть в радість.


Ще кілька років тому ми б вам не порадили туристичні велосипеди. Поширеність запчастин на моделі з колесами 28 дюймів була вельми низькою, але зараз ця проблема в минулому. Велосипеди з колесами 28 дюймів трохи дорожче аналогів за якістю обваження велосипедів з колесами 26, але зате набагато легше їдуть. Витрачається менше сил. Якщо катання по вуха у багнюці будуть рідкісні, а асфальт і хороші грунтовки будуть основним середовищем катання – то туристичний велосипед – це хороший вибір. Якщо не боїтеся “не бути як всі”. Типові представники – Scott Sportster P6 або Schwinn Searcher.


Ну і звичайно міські. Питання сумісності при поїздках в групі тут не стоять, тому що на велосипедах такого класу в групі не їздять. Велосипеди для поїздок на роботу і в магазин. Велобагажникі, крила, дудки – це типові ознаки міського велосипеда. Втім, незвичних до велоседлу людині міська вертикальна посадка просто зручніше. Типовий представник – Schwinn World S.


Велосипеди для любителів
Якщо ви відразу розумієте що не залишитеся в класі новачків і хочете розвиватися в велонапрямку, то після сезону регулярних катань і тренувань, ви будете цілком готові до серйозних покатушками в групі і навіть, можливо, до категорійним велопоходи 1-2 груп складності. Техніка повинна бути вже на рівень вище. Тут роль грає накатістость рами, вага велосипеда і клас обваження. Варто розуміти який напрям вам ближче до душі. Поступовий вхід у велоспорт на рівні міських змагань Cross Country або велотуризм або екстрімальние види … Залежно від цього ви можете купити перший велосипед, на якому зможете зробити перші кроки в цікавому вам напрямку. Визначившись з напрямом потрібно звернути увагу на якісні хардтейл і двухпідвіси стилю Cross Country у першому випадку (Scott Aspect 40, Scott Scale 60), на аналогічну техніку в разі велотуризму і на проміжні варіанти між катанням і екстримом в третьому випадку. Потрібно визначитися чи потрібен вам задній амортизатор, що дозволяє тримати велику швидкість на бездоріжжі і комфортніше себе почувати в довгих походах. Велосипеди з якісним заднім амортизатором – це більш нове покоління і ідеологія побудови велосипедів. Вже з’являються бюджетні моделі з якісним заднім амортизатором, наприклад Mongoose Otero Comp, але основна маса таких велосипедів лежить в ціновому діапазоні від 1,5 тисяч доларів, наприклад Scott Spark. Ну а майбутнім екстремалам можна порадити Scott VOLTAGE YZ 1


Велосипеди для спортсменів і екстремалів – це унікальні агрегати, що поєднують в собі космічні технології та інженерну думку провідних світових конструкторських бюро. Природно спортсмени самі в змозі підібрати собі модель, так що в цій статті ми помістимо тільки короткий огляд самих-самих велосипедів. Власне, тут ми відповімо на поширений питання, “як два колеса і рама можуть коштувати 7-8 тисяч доларів?”.

Спортивний шосейний велосипед, що дозволяє власникові зайняти призові місця в чемпіонатах створюється з карбону. При унікальній накатістості рами, яку не можуть скрутити, у момент педалювання, навіть ноги світового чемпіона, її вага менше кілограма! Сам же велосипед Scott ADDICT R3 важить 6,3 кілограми! Такий велосипед – просто мрія будь-якого велосипедиста.

А взяти, наприклад, карбоновий хардтейл Scott SCALE LTD – важить всього 9 кг. з рамою 970 грам! Чемпіон Світу і Чемпіон Німеччини Lado Fumic сказав про нього: “Мій SCALE LTD – це кращий хардтейл за всю мою кар’єру”.

У 2007 році велосипеди SCOTT SCALE LTD і SCOTT SPARK LTD були знову визнані двома провідними німецькими журналами German Bike і Mountainbike – кращим серед гоночних велосипедів найвищого рівня. До речі, двухподвес SCOTT SPARK LTD важить 9,9 кг, а його “молодший брат” – Scott Spark 15 – 10.8 кг.

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Залишити відповідь